• Zapisz się na newsletter, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszysch wpisach.

Karty arkuszy zniknęły!

Czyli o tym, jak z powrotem pokazać karty arkuszy

Czyli krótko mówiąc chodzi o coś takiego:

Nie ma kart!!!

Karty arkuszy zniknęły!!!

Panika! Nie są one ukryte, ponieważ musi być co najmniej jeden widoczny arkusz w pliku Excela.

No to co się stało, skoro nie widać żadnej karty?

Otóż została odhaczona jedna wredna opcja…

Aby ją z powrotem zahaczyć i tym samym przywrócić widoczność kart arkuszy w naszym pliku należy wejść w menu Plik/Opcje i w karcie Zaawansowane przejść do sekcji Opcje wyświetlania dla tego skoroszytu i… there it is! Pokaż karty arkuszy. Zobacz:

Opcja wyświetlająca karty arkuszy

Opcja wyświetlająca karty arkuszy

Od tej pory karty arkuszy w naszym pliku (tak! dotyczy to tego konkretnego pliku) są już widoczne:

Karty arkuszy już są

Karty arkuszy już są 🙂 Ufff!

Ufff! Ulga 🙂

BTW: na szczęście nawet jak karty arkuszy nie widać, to działają skróty klawiszowe Ctrl + PgUp i Ctrl + PgDown, dzięki którym możesz przemieszczać się po arkuszach 😉

A poniżej wersja wideo tego wpisu:

 

 

Spodobał Ci się ten artykuł?

Jeśli TAK, zapisz się na newsletter, aby otrzymywać powiadomienia
o najnowszych wpisach (i tylko powiadomienia: zero spamu).


Tagi , , , , , , , , , .Dodaj do zakładek Link.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *