Siedzisz godzinami nad tabelkami w Excelu, zamiast zająć się ambitniejszymi zadaniami w pracy?
Przestań już tracić czas – zobacz, jak Excel może uprościć Twoją pracę w dziale HR!
Czy masz czasem tak, że…

w swojej pracy często masz do zrobienia tabelki w Excelu, ale one nie do końca chcą z Tobą współpracować?

siedzisz godzinami i ręcznie porównujesz dane, chociaż wiesz, że da się to zrobić szybciej, tylko nie wiesz JAK?

wklejasz dane do Excela, ale one bez przerwy się rozjeżdżają?

w swojej pracy tworzysz zestawienia obliczające nadgodziny, czas pracy, raporty urlopowe i inne, jednak robisz to ręcznie i na czuja, a chcesz się w tym poczuć pewniej…
… jeśli na którekolwiek pytanie odpowiedziałaś TAK, to trafiłeś we właściwe miejsce!
Nazywam się Malina Cierzniewska-Skweres
i przygotowałam dla Ciebie kurs „Excel w pracy działu HR”, który pomoże rozwiązać powyższe problemy (i nie tylko) oraz pokaże Ci, jak można wykorzystać maksimum możliwości Excela, żeby ułatwić i przyspieszyć Twoją pracę.
Najbardziej skorzystasz z kursu, jeśli…

Pracujesz w dziale HR (albo chcesz w nim pracować) i używasz Excela w swojej pracy

Excel to Twój chleb powszedni, jednak nadal jest sporo rzeczy, których nie umiesz w nim zrobić, chociaż wiesz, że się da!

Masz do zrobienia zestawienia czasu pracy i nadgodzin czy inne, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać

Potrzebujesz porównywać tabele, ale o WYSZUKAJ.PIONOWO tylko słyszałaś/eś lub używasz jej na czuja (więc nadal nie wiesz, po co wpisujesz to zero na końcu)

Tabele przestawne to złoto i oszczędzą Ci mnóstwo pracy, ale za bardzo nie wiesz, jak ich użyć…

… przez to wszystko frustujesz się, robisz nadgodziny, ale na szczęście… chcesz to w końcu zmienić!
Oto, co otrzymasz:

Dostęp przez 3 lata, 24/7
Otrzymujesz dostęp do platformy szkoleniowej, na której znajdziesz filmy instruktażowe

Lekkostrawna wiedza podana na tacy
Mówię do Ciebie po ludzku,
prostym i zrozumiałym językiem

Pliki Excel i PDF
Pliki Excel + ich rozwiązania,
PDF-y z teorią

Zadania samodzielne
Po każdym module otrzymasz pracę domową: ćwiczenia do samodzielnego wykonania. Ich rozwiązania wideo znajdziesz w kursie.

Wiedzę wdrażasz krok po kroku
Wiedzę zdobytą podczas kursu możesz od razu wykorzystać w swojej pracy!
Program kursu
Moduł 1. Niezbędne technikalia na początek
- Formatowanie niestandardowe dat i czasu
- Formatowanie warunkowe
- Zasady działania formuł i funkcji, aby przestały sprawiać Ci problemy
- Adresowanie komórek
- Tabele przestawne – tworzenie, podstawowe zasady
Moduł 2. Podejmowanie decyzji i przyporządkowywanie danych
- Rozliczanie nagród jubileuszowych
- Przyznawanie dodatków świątecznych i socjalnych
- Rozliczanie premii
- Przyporządkowywanie danych: dane pracownika na podstawie jego ID, porównywanie tabel
- Używane funkcje i narzędzia: JEŻELI, ORAZ, LUB, WARUNKI, WYSZUKAJ.PIONOWO (opcjonalnie: X.WYSZUKAJ)
Moduł 3. Obliczenia i operacje na datach
- Czym są daty – przypomnienie
- Określanie liczby dni roboczych w miesiącu
- Tworzenie ewidencji urlopów
- Staż pracy i funkcja widmo
- Ustalanie okresów wypowiedzenia
- Badania lekarskie: ustalanie daty kolejnego badania lekarskiego, monitoring zbliżających się terminów badań, przeterminowań
- Używane funkcje i narzędzia: DATA.RÓŻNICA, DNI.ROBOCZE. NR.SER.DATY, NR.SER.OST.DN.MIES
Moduł 4. Obliczenia i operacje na czasie
- Czym są godziny?
- Określanie normy czasu pracy
- Obliczanie miesięcznego przepracowanego czasu i nadgodzin
- Obliczanie wynagrodzenia na podstawie przepracowanego czasu
- Używane funkcje i narzędzia: funkcje GODZINA, MINUTA, SEKUNDA, CZAS, formuły, tabele przestawne, formatowanie warunkowe, formatowanie niestandardowe
Moduł 5. Analiza danych i raportowanie
- Statystyka wynagrodzeń
- Statystyki pracownicze
- Analiza szkoleń: realizacja, koszty, uczestnicy
- Dynamiczne wykresy przestawne i fragmentatory
- Używane funkcje i narzędzia: tabele przestawne, formatowanie warunkowe, formatowanie niestandardowe
Ale to jeszcze nie wszystko!
Mam dla Ciebie dodatkowo
SUPER WARTOŚCIOWE BONUSY!
BONUS #1
Lista najprzydatniejszych skrótów klawiszowych
(wartość 17 zł)
Czyli lista skrótów klawiszowych, które każdy użytkownik Excela powinien znać, wraz z opisem ich działania. Nie jest to lista wszystkich skrótów. O nie. To jest kompletnie niepotrzebne i wprowadziłoby tylko kolejny chaos!
Na mojej liście znajdziesz tylko najważniejsze i najczęściej używane skróty.
Dodatkowo polecam Ci otworzyć tę listę po tym, jak już ukończysz kurs Excel STARTer. Dlatego właśnie daję Ci to jako bonus: chcę, abyś najpierw skupił się na nauce niezbędnych funkcji i narzędzi, a potem doszlifowywał swój warsztat skrótami klawiszowymi. Absolutnie nie wszystko na raz, tylko na spokojnie i po kolei 😊.
BONUS #2
Lista-tłumacz nazw funkcji polski → angielski
(wartość 17 zł)
Jeśli korzystasz z angielskiej wersji Excela, to warto mieć pod ręką tę listę. Niestety nazwy funkcji w Excelu są tłumaczone na polski. I to bardzo często dość nieporadnie…
I tak: jesteśmy w stanie się domyślić niektórych nazw, np. polskie JEŻELI to po angielsku IF.
Ale w życiu bym się nie domyśliła, że funkcja USUŃ.ZBĘDNE.ODSTĘPY, potrafiąca usunąć zbędne spacje z tekstów (np.: „ Malina Cierzniewska-Skweres” → „Malina Cierzniewska-Skweres”) po angielsku będzie się nazywała… TRIM!
Albo funkcja Z.WIELKIEJ.LITERY to po prostu PROPER.
Na początku przygody z Excelem taka lista jest zbawienna 😉.
BONUS #3
HR-owa Ściąga – najważniejsze opcje i teoria w postaci ściągawek PDF! (wartość 97 zł)
Do każdego modułu kursu przygotowałam dla Ciebie specjalne materiały w formacie PDF – krótkie, konkretne i uporządkowane.
To esencja najważniejszych informacji z lekcji, dzięki której szybko odświeżysz wiedzę bez konieczności oglądania całego materiału wideo. Możesz je pobrać, wydrukować lub mieć zawsze pod ręką na komputerze czy telefonie.
Idealne, gdy chcesz wrócić do kluczowych zagadnień w kilka sekund!
BONUS #4
Webinar „Tabele przestawne w pracy działu HR” (wartość 59 zł)
Podczas tego webinaru zobaczysz, jak genialne analityczne narzędzie Excela – tabele przestawne, mogą przydać się do analizy danych o nadgodzinach, nieobecnościach czy szkoleniach pracowników.
Za pomocą kilku kliknięć myszki będziesz w stanie stworzyć kompleksowe raporty i dokonywać na ich podstawie ciekawych analiz, jak również stworzyć czytelne wykresy.
Kto za tym wszystkim stoi?
Uczę Excela od 2008 roku na sali szkoleniowej, a blog, malinowyexcel.pl, prowadzę od 2013.
Na podstawie setek pytań kursantów, zauważyłam, że ogromna liczba użytkowników Excela pyta wciąż o to samo, nie zna jego podstaw i w konsekwencji popełnia mnóstwo niepotrzebnych błędów. Nie umie sobie również poradzić nawet w prostych sytuacjach.
Pomyślałam sobie: „To się nie godzi!”
Zebrałam więc do kupy najważniejsze tematy, które każdy użytkownik Excela powinien znać, poukładałam to w sensowną całość i ujęłam w proste słowa.
Tak właśnie powstała seria kursów „Excel w codziennej pracy”, którego pierwsza część jest dzisiaj przed Tobą!
Gwarancja satysfakcji
Jeśli tak, to niech to rozwieje wszelkie twoje wątpliwości:
Daję Ci 30-dniową, bezwarunkową gwarancję natychmiastowego zwrotu pieniędzy, bez pytań i żalu
Tak, dobrze przeczytałeś! Albo mój kurs dostarczy Ci tego, CO TUTAJ OBIECUJĘ i po przejściu całego kursu będziesz usatysfakcjonowany w 200%, albo oddam Ci wszystkie pieniądze, które w niego zainwestowałeś co do grosza!
Krótko mówiąc: możesz sobie zrobić jazdę próbną ZA DARMO, na mój koszt.
Uczciwa propozycja, prawda?
Podsumowanie
OK, Malina, wszystko fajnie, ale ile to kosztuje?
Tylko 627 zł
437 zł
Kliknij powyższy przycisk, aby zamówić BEZ RYZYKA. Masz 30 dni na przetestowanie kursu.

Kurs możesz kupić także na raty TWISTO – więcej informacji znajdziesz TUTAJ
FAQ
Nadal masz pytania? Super! Uwielbiam pytania i mam na nie odpowiedzi!
1. Czy mogę zapłacić przelewem tradycyjnym?
Tak, jak najbardziej. Podczas składania zamówienia wybierz taki sposób płatności.
2. Czy wystawiasz fakturę VAT i czy mogę tę inwestycję rozliczyć jako koszt?
Tak, wystawiam fakturę (bez VAT). Aby otrzymać fakturę, podczas składania zamówienia zaznacz opcję „chcę otrzymać fakturę”, a następnie uzupełnij dane do niej. Faktura zostanie wygenerowana automatycznie i wysłana do Ciebie mailem przez program księgowy ifirma.
Jeśli potrzebujesz specjalnej faktury, np. z konkretnymi uwagami o odbiorcy i płatniku, nie zaznaczaj opcji „chcę otrzymać fakturę”, tylko w notatkach do zamówienia napisz taką uwagę + NIP firmy. Fakturę tę wystawimy ręcznie.
3. Czy mogę kupić kurs na siebie, a wziąć fakturę na pracodawcę?
Tak, jak najbardziej. Pracodawca wysłał Ciebie na kurs i to jest OK.
4. Pracodawca wymaga faktury proforma. Co wtedy?
Złóż zamówienie i w notatkach do niego podaj NIP firmy + info, że potrzebna jest proforma. Następnie napisz do nas maila z informacją o tym i dalej Cię pokierujemy. W zamówieni unie zaznaczaj opcji, że chcesz otrzymać fakturę. Informacja o proformie wystarczy.
5. Kiedy, w jakiej formie i na jak długo otrzymam dostęp do kursu?
Po tym, jak złożysz i płatność zostanie zaksięgowana, otrzymasz na swoją skrzynkę mailową login i hasło do platformy, na której znajduje się kurs.
Dostęp do kursu otrzymujesz na 3 lata.
Jeśli będziesz mieć jakieś problemy z logowaniem, mail nie przyjdzie czy cokolwiek – po prostu do mnie napisz na [email protected].
6. Czy są jakieś dodatkowe koszty?
Nie, nie ma żadnych dodatkowych kosztów. Wszystko, czyli np. hosting domeny, platforma, są wliczone w cenę. Czyli płacisz tyle, ile widzisz na tej stronie.
7. Czy ten poziom kursu jest odpowiedni dla mnie?
Kurs przeznaczony jest dla osób, które:
- potrzebują zautomatyzować swoją pracę
- znają Excela co najmniej na poziomie co najmniej podstawowym
Jeśli to nie Ty – nie ma sensu kupować kursu. Zapraszam Cię do moich kursów na poziomie podstawowym (Excel w codziennej pracy cz. 1.) i średniozaawansowanym (Excel w codziennej pracy cz. 2.). Z pewnością będą dla Ciebie bardziej odpowiednie.
8. Jaką wersję Excela muszę mieć, aby skorzystać z kursu?
Wystarczy wersja Excela 2010 lub nowsza. Przy 2007 też sobie poradzisz 🙂
9. Korzystam z Google Sheets. Czy kurs jest dla mnie?
Kurs dotyczy stricte Excela.
10. Mam inne pytanie, na które tutaj nie ma odpowiedzi…
Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania, pisz śmiało na: [email protected]!